Àtic Dúplex Exclusiu a Segona Línia de Mar. – Palamós (ref.3174)

 140 m2 |  3 |  3 |
venda: 390.000 €
Ref. 3174 |  140 m2 |  3 |  3 |
venda: 390.000 €

Àtic Dúplex Exclusiu a Segona Línia de Mar. – Palamós

Pis en venda a Palamós, Girona

Presentem aquest exclusiu àtic dúplex totalment reformat, situat en una de les zones més desitjades de la Costa Brava, a segona línia de mar a Palamós. Una propietat excepcional que combina elegància, comoditat i una ubicació privilegiada a pocs metres del Passeig del Mar i de la platja principal.

Distribuït en dues plantes, aquest àtic lluminós ofereix espais amplis i funcionals amb acabats d’alta qualitat. A la planta principal trobem un ampli saló-menjador de concepte obert amb cuina moderna equipada, dues habitacions dobles amb armaris encastats, un bany complet i un lavabo de cortesia.

La planta superior disposa d’una estança polivalent (habitació, sala o despatx), un segon bany complet, vestidor i una gran terrassa privada amb vistes privilegiades al mar.

Disposa d’aire condicionat, cuina equipada i edifici amb ascensor, ubicat al costat del passeig marítim i de tots els serveis.

Una oportunitat única per gaudir o invertir a la Costa Brava.
Año de construcción 1977
Construïts 140 m2
Útils 110 m2
Repercusión m² venta 2.786
Dormitoris 3
Banys 3
Cuina moblada
Fusteria Exterior Alumini
Fusteria Interior Fusta
Orientació Nord-Oeste
2ª línia de platja
Estat
Tipus de terra Parquet
Ascensor
Aire condicionat
Qualificació Energètica (E) MOSTRA
Llum
Aigua
Alarma interior
La direcció de l'immoble és aproximada.

Si voleu més informació sobre aquesta propietat, si us plau, ompli el qüestionari: