Presentem aquest exclusiu àtic dúplex totalment reformat, situat en una de les zones més desitjades de la Costa Brava, a segona línia de mar a Palamós. Una propietat excepcional que combina elegància, comoditat i una ubicació privilegiada a pocs metres del Passeig del Mar i de la platja principal.
Distribuït en dues plantes, aquest àtic lluminós ofereix espais amplis i funcionals amb acabats d’alta qualitat. A la planta principal trobem un ampli saló-menjador de concepte obert amb cuina moderna equipada, dues habitacions dobles amb armaris encastats, un bany complet i un lavabo de cortesia.
La planta superior disposa d’una estança polivalent (habitació, sala o despatx), un segon bany complet, vestidor i una gran terrassa privada amb vistes privilegiades al mar.
Disposa d’aire condicionat, cuina equipada i edifici amb ascensor, ubicat al costat del passeig marítim i de tots els serveis.
Una oportunitat única per gaudir o invertir a la Costa Brava.